مشاهدة حصرية مباشرة لمباراة مباراة تشلسي الغاني vs الاهلي المصري فور اذاعتها

السلام عليكم ورحمة الله . انا حبيت لقول لكم ميعاد مباراة العودة تشلسي الغاني vs الاهلي المصري 
........
 وان شاء الله هتبقي في يوم 
  18-8-2012
**
ان شاء الله هيتم مشاهدة المباراة فور اذاعتها
**  
انا شايف ان المبارة دي لصالح الاهلي ان شاء الله
الاهلي قدم مباراة جميلة جدا في مطش الذهاب ومطش العودة ده ان شاء الله
هيبقي كويس وهنستمتع به هو اللي انا خايف منة coloti  ده عامل زي الونش 
نازل افتري في اللعيبة ههههههه وكمان انا نفسي وليد سلميان يلعب المطش ده كلة 
عشان ابدع في مطش الذهاب انا قلت رائي اتمني اشوف رائيكم 
منتظر الردود سلام عليكم ورحمة الله
    
 
  مع تحياتي جزاكم الله خير 

اتمني لكم مشاهدة طيبة وشيقة 





مشاهدة حصرية مباراة العودة بين الاهلي المصري vs تشلسي الغاني - مشاهدة  مباراة العودة بين الاهلي المصري vs تشلسي الغاني -  حصريا المباراة الفاصلة بين الاهلي المصري و تشلسي الغاني -  مشاهدة المباراة المنتظرة بين الاهلي و تشلسي الغاني

0 التعليقات:

النجاح ياتى من الايجابيه كن ايجابيا واترك تعليقك